Terma dan Syarat


Selamat membeli belah di Yaya Batik Collection. Kami mengalu-alukan kedatangan dan cadangan anda. Sebelum membeli anda dinasihatkan membaca terma dan syarat yang telah ditetapkan.


Barangan yang dijual adalah dijamin berkualiti dan baru terus dari kilang batik di Kelantan. Hanya pembeli yang benar-benar berminat dan serius sahaja akan dilayan.

Harga yang dipaparkan TIDAK termasuk harga pos kerana harga yang ditawarkan adalah harga borong dan lebih murah daripada harga pasaran semasa, melainkan telah dinyatakan termasuk penghantaran.

Sehingga kini kami hanya menerima Pembayaran melalui Bank transfer sahaja (RHB /Maybank).

Tempoh booking, Maximum hanya 3 hari sahaja. Seandainya selepas tempoh 3 hari tiada pembayaran ansuran pertama dibuat, barang akan dijual kepada pelanggan lain. Bayaran boleh dibuat secara 2 kali ansuran setiap bulan.

Barang akan dihantar apabila bayaran penuh telah dibuat. Proses penghantaran di lakukan 3 kali seminggu dan barangan yang telah dijual Tidak boleh dipulangkan semula.

Penghantaran barangan anda adalah mengikut alamat yang diberikan semasa tempahan dibuat.

Pihak kami tidak akan bertanggungjawab diatas segala kerosakan/kehilangan barangan anda semasa dalam tempoh penghantaran.

FaceBook I'm reading: Pengenalan ~ Twitter Reddit Technorati Yahoo Del.icio.us
 
Copyright @ 2009 Batik Pantai Timur: Terma dan Syarat | Design By: yaya | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top